Scildon

Stap voor stap vernieuwen we het adviseursportaal

Heb je het al gezien of gehoord? We vernieuwen stap voor stap het online adviseursportaal voor onze particuliere producten. Zodat jij je klanten nog beter en sneller kunt helpen. Nieuwsgierig? Je leest er alles over op deze pagina. Van instructievideo’s tot aan de planning van onze digitale stappen.

Dit leveren de digitale stappen jou op

Dit is de top-3 van toekomstige voordelen.

  • Alle particuliere producten in één overzichtelijk portaal
    Schakelen tussen drie portalen is straks verleden tijd. We gaan stap voor stap over naar één overzichtelijk adviseursportaal. Met handige buttons en een frisse uitstraling.
  • Je kunt online meer zélf regelen #24/7
    Waar en wanneer jij wilt. Denk aan het downloaden van polissen. Of het wijzigen van een dekking. We gaan al onze particuliere producten binnenkort digitaal aanbieden. En dat online gemak scheelt tijd: geen dubbele invoer meer bijvoorbeeld. Ook is de nodige informatie sneller compleet. Zo houd je meer tijd over voor je klanten! 
  • Beter inzicht in klantgegevens, denk aan:
    – Het inzien van processen, producten en de status van aanvragen
    – Grafieken met waardeontwikkelingen: in een latere fase zie je meteen hoe je klant ervoor staat
    – De actuele premie die bij een aanvraag of wijziging direct zichtbaar is

Het laatste nieuws

Nieuwe mogelijkheden in het adviseursportaal!

1 maart 2024

Er zijn weer nieuwe mogelijkheden bijgekomen. We zetten ze graag voor je op een rij.

DIL is over naar ons nieuwe adviseursportaal

13 december 2023

De Direct Ingaande Lijfrente (DIL) is over naar het nieuwe portaal. Dat scheelt veel papierwerk!

Nieuw portaal bespaart tijd

1 november 2023

Expat Mortgages vertelt over hun ervaring met het nieuwe adviseursportaal van Scildon.

Webinar adviseursportaal

1 november 2023

Kijk het webinar terug voor een demo van het nieuwe aanvraag- en offerteportaal voor Lifestyle ORV.

Eerste stappen gezet

2 september 2023

Benieuwd naar de laatste ontwikkelingen en planning? Bekijk onze update.

De handige instructiehoek – kijk mee!

Stap voor stap vernieuwen we ons adviseursportaal. Benieuwd welke functies erbij zijn gekomen? Hoe het portaal eruitziet en hoe het werkt? We laten het graag zien in korte instructievideo’s. In het webinar geven we een handige demo van het nieuwe adviseursportaal.

Digitaal waar het kan, persoonlijk waar nodig

Wil je sparren of heb je hulp nodig? We zijn er altijd voor je – nu en in de toekomst. Dat verandert niet met deze digitale stappen. Maar wel zo prettig dat je het standaardwerk zelf kunt regelen, waar en wanneer je maar wilt. #24/7

Heb je verbetertips?

Laat het je accountmanager vooral weten! Zo zorgen we er samen voor dat het portaal naadloos aansluit op de wensen van onze adviseurs. Uiteraard hebben we ook input opgehaald, vóórdat we aan de slag gingen.

Veelgestelde vragen én antwoorden

Wat is de planning?

We ontwikkelen het portaal stap voor stap, zodat we tussentijds kunnen testen én verbeteren. Uiteindelijk gaan alle particuliere producten over naar het nieuwe portaal. Dat doen we in deze volgorde:

1. Hypotheek ORV en Huurverzekering (reeds live)
2. Lifestyle ORV (reeds live)
3. De Direct Ingaande Lijfrente (DIL) en Direct Ingaande Pensioen-producten (DIP)
4. Beleggingsproducten (overige producten)

Bij wie kan ik terecht voor vragen?

Vragen of hulp nodig? Bel ons gerust: 035 – 625 25 25. Of neem contact op met je accountmanager. We helpen je graag.

Waar vind ik het nieuwe portaal?

Ga direct naar het nieuwe adviseursportaal. In deze nieuwe omgeving vind je nu al onze Hypotheek ORV, Huurverzekering en Lifestyle ORV. Later komen daar de andere particuliere producten bij.