Scildon maakt echt het verschil

Hoe kunnen we u helpen?

Bereikbaarheid in verband met corona
Ook in deze uitzonderlijke tijd zetten wij ons in om u optimaal te bedienen. Maar Scildon volgt natuurlijk ook de maatregelen op om het coronavirus te remmen. De meeste collega’s van Scildon werken daarom thuis. Hierdoor kunt u ons de komende periode telefonisch misschien minder goed bereiken (openingstijden 9.00 uur – 17.00 uur). Als u een vraag heeft, kunt u het beste contact opnemen met uw financieel adviseur.

Bekijk de veelgestelde vragen over corona en uw verzekering.

Via Mijn Scildon kunt u uw verzekering inzien en veel wijzigingen zelf doorvoeren:

  • een adreswijziging doorgeven
  • uw contactgegevens wijzigen
  • een fondswitch doorvoeren
  • bankrekeningnummer wijzigen

Inloggen Mijn Scildon

 

Misschien staat uw vraag hiernaast bij de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij, stel deze dan via chat (rechtsonder op de pagina) of neem contact op via een van de volgende kanalen: