Contact

Bereikbaarheid in verband met corona
Ook in deze uitzonderlijke tijd zetten wij ons in om u optimaal te bedienen. Maar Scildon volgt natuurlijk ook de maatregelen op om het coronavirus te remmen. De meeste collega’s van Scildon werken daarom thuis. Hierdoor kunt u ons de komende periode telefonisch misschien minder goed bereiken.

Via mijn.scildon.nl kunt u gebruik maken van onze portalen. Hierdoor blijven wij in staat om uw aanvragen, verzoeken voor wijzigingen en eventuele uitkeringen, zoals u van ons gewend bent, af te handelen. 

In Mijn Scildon kunt u mutaties namens uw klant doorvoeren:

  • adreswijziging
  • roken/niet roken
  • verpanding
  • overlijden melden
  • opzegging

In dit portaal kunt u ook zelf uw portefeuille-overzicht downloaden.

Heeft u een vraag? Neem dan direct contact op met een medewerker van Scildon. Om u goed van dienst te zijn, hebben wij een geografische indeling gemaakt. Hierdoor heeft u altijd contact met medewerkers die u kent en die u kennen.

Client Serviceteam Particulier Noord-Oost

Regio’s Groningen, Friesland, Drenthe, Overijssel, Gelderland, Flevoland en Utrecht.

Client Serviceteam Particulier Noord-West

Regio’s Zuid-Holland en Noord-Holland.

Client Serviceteam Particulier Zuid

Regio’s Rotterdam, Zeeland, Brabant en Limburg.

Client Serviceteam Zakelijk

 

Via servicedesk@scildon.nl zijn we bereikbaar zoals u van ons gewend bent. Bij dringende zaken belt u naar (035) 625 25 25. Wij zijn bereikbaar van 9.00 uur tot 17.00 uur.

Daarnaast hebben wij aan onze accountmanagers gevraagd om zoveel mogelijk contact met u te onderhouden via mail, telefoon en web-calls. Om daarmee het risico op besmettingen zo klein mogelijk te houden.