Nieuwe mogelijkheden in het adviseursportaal!

Stap voor stap verbeteren we het online adviseursportaal, zodat jij je klanten nog sneller en beter kunt helpen. En er zijn weer nieuwe mogelijkheden bijgekomen. We zetten ze graag voor je op een rij.

Nieuw in het adviseursportaal:

Klant kan zelf aanvragen invullen

Dat kan voor onze Lifestyle ORV, Direct Ingaande Lijfrente en Direct Ingaand Pensioen. Hoe? Nou, door deze snelle stappen:

1. Klik bij de start op de button ‘Invullen door klant’.
2. Vul enkele gegevens in. Zoals het e-mailadres van de verzekeringnemer(s).
3. Daarna ontvangt de verzekeringnemer een e-mail.
4. Heeft de klant alles ingevuld en teruggestuurd? Dan ontvang je een seintje en kun je de aanvraag afronden.

Ingevulde formulieren waardeoverdracht makkelijk te downloaden

Kon je eerst alleen lege formulieren voor waardeoverdracht downloaden? Nu heb je met één druk op de knop de ingevulde formulieren voor je – met de gegevens uit de aanvraag.
Dat scheelt een hoop tijd en invulwerk!

Een seintje als offerte is verlopen

Heb je een offerte opgevraagd voor onze Direct Ingaande Lijfrente en Direct Ingaand Pensioen? Maar is de geldigheidstermijn verlopen? Dan krijg je een melding in beeld, zodra je de aanvraag wilt insturen.

Meldingen dashboard verbeterd

We kregen het bericht van adviseurs dat er soms een melding miste op het dashboard. Dit is nu opgelost! Het overzicht is weer compleet. Bij onze Lifestyle ORV krijg je nu ook een duidelijke melding als er voor de verzekerde(n) is aangegeven dat er nog een aanvraag komt.

Extra controles e-mailadres

Zo voorkomen we dat we e-mailadressen binnenkrijgen die niet valide zijn of fouten bevatten.