Zo simpel kan het zijn
Pensioenregeling

Werkgever

Het beste voor jouw bedrijf en werknemers

Je vindt het belangrijk dat je werknemers nu al geld opzij zetten voor een goed pensioen later. Daarom investeer je in een goede pensioenregeling. Maar heb je zo je vragen bij de kosten van die pensioenregeling? Ervaar je de communicatie rondom pensioen als onduidelijk en onbegrijpelijk? Vind je de flexibiliteit binnen zo’n pensioenregeling erg beperkt? Scildon denkt met je mee!

Advies door een deskundige

Voor advies en afsluiten verwijzen wij je graag naar een onafhankelijke financieel adviseur.

Vind een adviseur

Contact

Als je een vraag hebt, kun je het beste contact opnemen met je financieel adviseur.

Scildon is bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 uur en 17.00 uur.

Naar contact

Ontmoet het team

Winfried van Kouwen

Accountmanager
Meer over Winfried

Ilse

Accountmanager
Meer over Ilse

Jordi

Desk Accountmanager
Meer over Jordi

Scildon biedt ondersteuning

Wij vinden het belangrijk dat we je volledig
ontzorgen bij het uitvoeren van de aan jou
toegezegde pensioenregeling.

Klanten over Scildon pensioen

Algemeen directeur Gerard van Gorkum over de samenwerking met Scildon en de pensioenregeling Scildon Pensioen.

Bekijk de ervaring van human development manager Jacqueline Spits met ons collectief pensioenproduct Scildon Pensioen.

Veelgestelde vragen

Ik heb mutaties van voor 1 mei. Hoe kan ik mijn terugwerkende kracht mutatie (TWK-mutatie ) doorvoeren?

Wij zijn op 1 mei begonnen met de migratie naar ons nieuwe portaal, hierdoor is het niet mogelijk om TWK-mutaties van vóór 1 mei zelf door te voeren in het nieuwe portaal. Heb je nog mutaties van voor 1 mei stuur deze dan per mail naar pensioenservice@scildon.nl dan zullen wij de mutaties voor je verwerken.

Ik heb meerdere mutatiefacturen ontvangen in een korte periode. Voorheen kreeg ik er 1 per maand. Hoe kan dat? 

Op dit moment volgt er van elke mutatie die wordt uitgevoerd een mutatiefactuur in plaats van, zoals je van ons gewend bent, 1 keer per maand een verzamelfactuur van alle mutaties van de afgelopen maand. Er wordt aan gewerkt om dit zo snel mogelijk weer op dezelfde manier in te regelen zoals voorheen.

TIP: Wanneer het mogelijk is om alle mutaties uit een bepaalde maand op 1 dag tegelijk te verwerken, dan ontvang je maar 1 mutatiefactuur.

 

Klopt het dat ik nog geen prolongatiefactuur mei 2021 heb ontvangen?

De prolongatie van mei 2021 is inderdaad vertraagd. Door de overgang naar ons nieuwe systeem is deze door ons al wel aangemaakt in ons nieuwe systeem en zal deze zichtbaar worden zodra het nieuwe portaal is opengesteld. Zoals eerder aangegeven verwachten wij dat dit uiterlijk 28 mei het geval is. Aansluitend zorgen we ook voor de prolongatiefactuur van juni 2021.

Bekijk meer vragen

Waarom Scildon pensioen?

  • Prijswinnend
  • Gemak & up-to-date
  • Online + Offline hulp

Direct inloggen op ons portaal

Scildon heeft haar lifecycles verbeterd, de kosten verlaagd en tarieven aangescherpt!

Nieuwe lifecycles

Scildon heeft haar lifecycles verbeterd, de kosten verlaagd en tarieven aangescherpt!