Even afwachten wat de resultaten zijn op korte termijn
Ik laat ieder zijn eigen keuze maken omdat ik er te weinig kennis van heb.
een 10 bij de kennismakingsmail? mmm eerst maar wat ervaring met elkaar op doen.
Voor t eerst een dergelijke verzekering afgesloten en gezien dat t allemaal wel netjes wordt gecommuniceerd en vastgelegd. Derhalve score van 8 en wellicht als de ervaringen beter zijn t komend jaar zou dit beter kunnen qua score
Gewoon prima product, met een goede adviseur die me alles goed kon uitleggen
Iets aanpassen met lengte en gewicht. Niet iedereen van 1.75m met gewicht 89 kilo komt in de categorie “overgewicht”
Drie maal een aanvraag ontvangen voor het invullen van formulieren, terwijl het toestemmingsformulier voor aanvraag medische gegevens reeds was teruggestuurd. Ook na aangeven dat dit reeds gedaan was twee maal verzoek ontvangen om formulieren in te vullen. De aanvraag voor de levensverzekering duurt nu bijna drie maanden. In tussentijd zou er iets gebeurd kunnen zijn en waren we niet verzekerd. Duurt veel te lang om verzekering af te sluiten.
snel traject en goede service
Snelle en goede afhandeling
Ik heb een acht gegeven omdat pas een maand geleden de verzekering heb afgesloten.
ik denk dat het een geweldige manier is om financiële zekerheid te bieden voor mij en mijn gezin.
In eerste instantie moesten wij een redelijk uitgebreide medische keuring doen (allebei gezond en onder de 50) wij vonden die erg overdreven en omslachtig. Dit voelde niet goed. Uiteindelijk bleek dat dit niet meer hoefde en kon het ook zonder keuring. Dit vonden wel wat verwarrend maar fijn dat het zo is opgelost.
is via Independer afgesloten en in het selectieproces waren niet alle voor- en nadelen van deze verzekering even helder qua vergelijkbaarheid.
Nette prijs en goede voorwaarden
Al prima ervaringen gehad met Scildon.
het proces van een verzekering afsluiten duurt bij jullie 2 maanden , Ik persoonlijk had het nog een week gegeven anders had ik alles geannulleerd .
Jullie aanmeldformulieren zijn gewoon niet toereikend genoeg . Ik heb achteraf allemaal nog gegevens moeten doorgeven waar niet de mogelijkheid voor bestond om deze meteen te vermelden bij de aanvraag.
Dit wekt irritatie op , en vertraging van het gehele proces
Gebeld om informatie en zeer goed geholpen
Het is allemaal snel en goed geregeld
Snelle en correcte afhandeling en een goede uitleg over het bedrag waarvoor we nu verzekerd zijn.
Duurde erg lang
Goede bereikbaarheid, meedenkend aan snelle oplossingen en handelen. Erg tevreden.
Daar is het nog te vroeg voor
Duidelijkheid en snelheid
Het is een noodzakelijk kwaad te verzekeren. De kwaliteit van uw product kan ik pas beoordelen als mn partner dood gaat, want het is een levensverzekering.
Ik kan eigenlijk helemaal niet over u oordelen. Ik ben zoals u aangeeft door de verzekeringsagent bij u aangemeld. Ik krijg informatie en moet 2 formulieren invullen. Het stelt tot nu toe nog niet zoveel voor. U bent snel met reageren. Geeft snel duidelijkheid. Dus dat voelt goed.
Belangrijk voor mij is dat het ook aan het einde goed gaat komen.
Duidelijke offerte, goed gecommuniceerd en ingeregeld. Bevestiging van de polis gekregen per post
Mijn pensioen adviseur Ten Hag heeft Scildon op de lijst gezet als Mogelijke pensioen uitvoerder, de offerte van Scildon paste het beste bij onze wensen. Tot heden heeft Scildon dit ook waar gemaakt.
Eenvoudig, klantvriendelijk aanvraagprocedure.
Gunstige polisvoorwaarden
Reactie geven op gezonden emails’anders dan de standaard omtvangstbevestigng.
Goede communicatie, alles staat helder op paier en is duidelijk.
Proces ging gewoon snel
Duidelijkheid, gemak bij aanvraag. Snelle reactie en goedkeuring.
Eenvoudige en snelle aanmelding met bijna onmiddellijke accepatie.
Aanvraag zeer snel en adequaat behandeld.
De Premie ligt zo’n 35 (!) procent lager dan de premie van mijn oude verzekering.
En dat met een vast uit te keren bedrag ongeacht de looptijd, in tegenstelling tot mijn oude verzekering waarbij de uitkering jaarlijks in waarde zakte.
Ik praat met vrienden en/of familie over dit soort onderwerpen, jullie dienstverlening heeft hier geen invloed op.
Ik vond de vragen die ingevuld moesten worden erg omslachtig en wist daarom niet altijd wat ik in moest vullen zonder hulp van anderen
Vond het aanmelden best een gedoe waarbij adviseur geen zicht heeft op de werkelijke kosten die al heel snel afwijken van de standaard. Toen ik alternatieven wou laten berekenen werd ik terugverwezen naar de adviseur die me geen antwoord kon geven.
Zeer gemakkelijk en transparant aanmeldproces en concurrerende premies.
Speciaal onderzoek die dit vreemd vinden als ik bij meditel verschijn.
Alles is vlug en zeer correct behandeld ! Volledig naar wens
Scildon denkt mee in mogelijkheden.
Afhandeling duurt een beetje
Er stond een naamsfout op de polis, die ik gewijzigd wilde zien. Jullie zijn moeilijk te bereiken.
Ook via de tussenpersoon geen contact mogelijk.
Via contact persoon afgesloten en was makkelijk en snel geregeld
Het afsluiten verliep snel en fijn. Daar ligt het niet aan. Hoop natuurlijk dat de verzekering nooit nodig is. Maar vandaar de 8.
Ik heb ingevuld dat ik anti depressiva gebruik.
Nu is mijn aanvraag nog niet goed gekeurd.
Er is toestemming nodig van mijn psycholoog en huisarts om gegevens van mij op te vragen.
Het gaat prima met mij en ik vind het vervelend dat dit nodig is.
Ik heb begrepen dat bij suïcide bij een levensverzekering geen geld wordt uitgekeerd.
Vandaar dat ik sowieso het belang er niet van in zie.
Ik zit nog steeds op goedkeuring te wachten.
Ik heb nu voor het eerst ervaring die was goed maar de tijd zal leren of het een 9 of 10 wordt
Aanvraagprocedure en uiteindelijk afsluiten na medische verklaring ging soepel en duidelijk
Ik ben net overgestapt naar een produkt van SCILDON, tot nu toe geen problemen, maar weet nog niet veel, nog niet veel ervaring.
zo doorgaan, minder papier werk betere communicatie met adviseur.
zeer uitgebreide uiteenzetting met goede uitleg
Goedemorgen,
Het was voor mij de eerste keer dat ik deze vorm van verzekering nodig had en had nog nooit van de naam Scildon gehoord. Dus was waarschijnlijk uit mezelf niet bij jullie uitgekomen. Nu was het via de financieel adviseur.
Aanvraag ging vlot en makkelijk. Snel geregeld.
Makkelijk en snel te regelen waardoor als mij iets gebeurd ik het goed geregeld heb voor mij dochtertje
bij het digitaal invullen van een vragenlijst is blijkbaar iets niet goed gegaan. Toen leek het alsof we niets hadden en ingevuld. Bleek later een kleinigheid te zijn.
Het ging makkelijk met invullen, snelle reactie en afhandeling van jullie kant. Het verliep gewoon heel soepel.
Tot dusver goed tevreden over de service wellicht dat in een verder stadium het cijfer hoger word
Premie toch iets lager of uitkering voor deze Premie wat hoger
Ik ben erg blij met de mogelijkheid dat de verzekering bied en de snelle terugkoppeling
Wat flexibeler inspelen op aanpassing van een lopende verzekering ipv een nieuwe verzekering. Dit heeft mijn extra geld gekost. (€195).
Zeer snelle afhandeling
Wij waren overgestapt naar Scildon omdat de andere verzekeraar erg indringende, persoonlijke vragen stelde over alle medische gegevens. Scildon deed dit niet, en dit is ons erg goed bevallen
Echt goed
Tussentijds melden dat er lang gewacht wordt op gegevens arts om te voorkomen dat klant tussendoor vraagt waarom het proces zolang duurt.
Geen flauw idee ben letterlijk 1 dag klant, maar mijn adviseur was erg enthousiast
Ik vond het erg fijn dat mijn adviseur alles heeft geregeld voor deze verzekering. Ik had wel graag een melding gehad (2 weken voor ingang van de verzekering) dat jullie zouden gaan afschrijven. Tevens verwacht ik ook een knop met “per jaar premie betalen”. Ik zou graag de verzekeringspremie per jaar helemaal betalen
Alles snel en goed verlopen
Invullen van de vragenlijst voor een uitgebreide keuring, kan niet digitaal. Printen en met de hand invullen is lastiger aangezien de ruimte om te schrijven op sommige vlakken erg beperkt is en mijn handschrift niet altijd even leesbaar is. Het maken van de afspraak voor een keuring verliep eenvoudig en soepel!
Aanvraagtraject tot aan de acceptatie duurde lang.
Ik werd niet op de hoogte gehouden van de reden waarom dit was.
Ik heb gezeg niet de verzekering te nemen ben niet akkoord gegaan en toch hebben ze een polis gemaakt en me geld van mijn bankrekening genomen
De betreffende verzekering was snel en zonder enige problemen geregeld.
geen idee
De offerte zag er goed uit en was goed geregeld
Omdat ik nog steeds geen inzage heb in mijn polis en waar mijn geld is gebleven.
ik denk dat het een geweldige manier is om financiële zekerheid te bieden voor mij en mijn gezin.
In eerste instantie moesten wij een redelijk uitgebreide medische keuring doen (allebei gezond en onder de 50) wij vonden die erg overdreven en omslachtig. Dit voelde niet goed. Uiteindelijk bleek dat dit niet meer hoefde en kon het ook zonder keuring. Dit vonden wel wat verwarrend maar fijn dat het zo is opgelost.
is via Independer afgesloten en in het selectieproces waren niet alle voor- en nadelen van deze verzekering even helder qua vergelijkbaarheid.
Nette prijs en goede voorwaarden
Al prima ervaringen gehad met Scildon.
het proces van een verzekering afsluiten duurt bij jullie 2 maanden , Ik persoonlijk had het nog een week gegeven anders had ik alles geannulleerd .
Jullie aanmeldformulieren zijn gewoon niet toereikend genoeg . Ik heb achteraf allemaal nog gegevens moeten doorgeven waar niet de mogelijkheid voor bestond om deze meteen te vermelden bij de aanvraag.
Dit wekt irritatie op , en vertraging van het gehele proces
Gebeld om informatie en zeer goed geholpen
Op dit moment nog geen mening daarover, een acht is al zeer goed
I just don’t know you yet
Alles is goed
Prijs is goed en de afhandeling ging heel soepel.
Hello,
Handling of the policy and time to finilize it was great. But I had a legal name change in the Netherlands, and I have contacted service desk for it. Still no reply or response received:
Dear Servicedesk,
I am contacting you regarding policy 40329487,
As one of the policy holders, I have done a full legal name change in the Netherlands, I have dual nationality from Bulgaria and Turkey, while on both I have two different names.
I have applied and changed my name from I.N Emilov
Ik geef een 8 omdat heel de aanvraag nogal wat tijd in beslag nam.
Dit komt omdat de verzekerde medische problemen heeft .
Natuurlijk snap ik dat de aanvraag dan zorgvuldig behandeld moet worden en dat kost tijd.
Mij gaf dat wel een onrustig gevoel .
Vragenlijst kort en duidelijk, snel kunnen invullen. Snelle afhandeling! Zover heel tevreden, verder nog geen ervaring met Scildon.
Mijn longemfyseem is erger ingeschat dan het is.
Aanvraag snel en duidelijk behandeld .
Gunstige premie, automatisch af te schrijven. Top.
Voor nu nog tekort om alles juist te beoordelen.
Maar het afsluiten van de verzekering liep zeer prettig.
Snelle, duidelijke en overzichtelijke efficiënte acceptatie
De vertegenwoordiger heeft de uitleg goed gedaan. Daardoor voor scildon gekozen.
9 of 10 is gevoelsmatig te hoog. ik heb er geen concrete onderbouwing voor. een dergelijke hoge score is wat mij betreft alleen aan de orde als je tijdens het proces verrast wordt en dat was niet het geval.
Alles wat jullie betreft prima verlopen! De andere partijen, a.s.r. en aegon waren waardeloos!
Prima voor elkaar
Het was niet mogelijk om de fiets app binnen te halen
Ik praat met vrienden en/of familie over dit soort onderwerpen, jullie dienstverlening heeft hier geen invloed op.
Ik vond de vragen die ingevuld moesten worden erg omslachtig en wist daarom niet altijd wat ik in moest vullen zonder hulp van anderen
Vond het aanmelden best een gedoe waarbij adviseur geen zicht heeft op de werkelijke kosten die al heel snel afwijken van de standaard. Toen ik alternatieven wou laten berekenen werd ik terugverwezen naar de adviseur die me geen antwoord kon geven.
Zeer gemakkelijk en transparant aanmeldproces en concurrerende premies.
Speciaal onderzoek die dit vreemd vinden als ik bij meditel verschijn.
Alles is vlug en zeer correct behandeld ! Volledig naar wens
Scildon denkt mee in mogelijkheden.
Scildon insurance is very helpful for my family as a life insurance to support my mortgage.
I had filled out a form to explicitly specify the nominee but I did not hear from Scildon on it for a long time. Multiple follow ups were dont but nobody responded.
Vlotte afhandeling
Via tussen persoon geregeld was prima
snel en vlot geregeld
De vragenlijst is inhoudelijk goed, maar lay-out ziet er nog wat ouderwets uit.
Verder prima afhandeling en snelle reactie na invullen vragenlijst.
online aanzoek verliep gemakkelijk
Het ging snel en soepel. De aanvullingen die nodig zijn worden als het goed is nu opgelost.
Ik ben tevreden over de afhandeling. Gezondheidsverklaring was een erg uitgebreid formulier.
Het proces van de aanvraag en keuring verliep soepel
Duidelijk en makkelijk.
Wij hadden een medische beoordeling noodzakelijk voor onze polis te kunnen afsluiten. Hiervoor heeft scildon gegevens opgevraagd waarna ons de polis is toegekend. Het had fijn geweest als we terugkoppeling hadden gehad over hetgeen opgevraagd is bij de medisch specialist, ook indien zoals nu dit tot resultaat heeft dat er geen premie opslag betaald hoeft te worden.
Respectvol meedenkend geduldig en vrolijk
Fijne maatschappij, mooie producten.
Had geld overgemaakt zoals in de brief stond
Bleek mijn geld 2 weken ergens rond te zweven na zelf navraag te hebben gedaan was het terecht.
Via de organisatie pensioenkracht is mijn zoektocht en aanvraag begeleid. Ik zou de eigenaar Gert van Unen aan een ieder aanbevelen
Ik heb nu enkjel het begin traject (sales) mee gemaakt. Nadat ik een tijdje de dienst gebruik, kan ik meer zeggen over de dienstverlening etc.
Ik ben erg blij met de mogelijkheid dat de verzekering bied en de snelle terugkoppeling
Wat flexibeler inspelen op aanpassing van een lopende verzekering ipv een nieuwe verzekering. Dit heeft mijn extra geld gekost. (€195).
Zeer snelle afhandeling
Wij waren overgestapt naar Scildon omdat de andere verzekeraar erg indringende, persoonlijke vragen stelde over alle medische gegevens. Scildon deed dit niet, en dit is ons erg goed bevallen
Echt goed
Tussentijds melden dat er lang gewacht wordt op gegevens arts om te voorkomen dat klant tussendoor vraagt waarom het proces zolang duurt.
Geen flauw idee ben letterlijk 1 dag klant, maar mijn adviseur was erg enthousiast
500 keer vragen naar het meedoen met een onderzoek is heeeeel irritant
Ik moet eerst nog iets aan ervaring met jullie meemaken
Heel reele voorwaarden, schappelijke premie.
Niet achteraf nog extra voorwaarden.
Het duurde heel lang voor wij wisten hoe of wat.
De opslag mbt risico voor mijn vrouw slaat wat mij betreft echt nergens op maar aangezien wij toch afhankelijk zijn moesten wij dit wel accepteren.
Eigenlijk heb ik niet zoveel te melden. Ik heb alleen een vragenlijst ingevuld en verder geen direct contact met jullie gehad. Enige puntje is dat wanneer je zoekt in de lijst van medische aandoeningen veel begrippen erg op elkaar lijken. Uiteindelijk heb ik maar gekozen waarvan ik dacht dat dit het meest in de buurt kwam.
Smooth and hassle free process.
Over het algemeen beveel ik geen verzekeringen aan bij familie of vrienden, heeft dus niet zoveel met jullie te maken.
Makkelijk aanvraagproces, heldere informatie. Helaas stroperige afhandeling.
Rekeningnummer aanpassen lukt tot 3x toe niet. Hiervoor heb ik hulp moeten inschakelen van mijn hypotheekadviseur en zij hebben het uiteindelijk kunnen regelen.
Verder prima.
Goede snelle service, ondanks een aanvullende medische check. Heldere communicatie, goede bereikbaarheid.
Al met al zeer tevreden!
Dank!
I would like Scildon to decide faster in accepting
Don’t know
Snelle service. Makkelijke portaal
werken snel en correct, de ervaring moet natuurlijk leren hoe ze het verder doen.
gewoon goed
Mijn aanvraag bleef lang ‘liggen’. Pas na herhaald vragen van mijn kant kwam er antwoord en werd mijn aanvraag behandeld. Totaal heeft dit meer dan 6 weken geduurd.
Ik vind het erg lastig en vind ook dat jullie in het contact hebben nalatigheid hebben …
Binnen halen en dan niets meer doen !,
Nee ik ben niet tevreden en daarbij zijn jullie daarin niet beter dan wat ik had …
Op dit moment nog geen mening daarover, een acht is al zeer goed
I just don’t know you yet
Alles is goed
Prijs is goed en de afhandeling ging heel soepel.
Hello,
Handling of the policy and time to finilize it was great. But I had a legal name change in the Netherlands, and I have contacted service desk for it. Still no reply or response received:
Dear Servicedesk,
I am contacting you regarding policy 40329487,
As one of the policy holders, I have done a full legal name change in the Netherlands, I have dual nationality from Bulgaria and Turkey, while on both I have two different names.
I have applied and changed my name from I.N Emilov
Ik geef een 8 omdat heel de aanvraag nogal wat tijd in beslag nam.
Dit komt omdat de verzekerde medische problemen heeft .
Natuurlijk snap ik dat de aanvraag dan zorgvuldig behandeld moet worden en dat kost tijd.
Mij gaf dat wel een onrustig gevoel .
Vragenlijst kort en duidelijk, snel kunnen invullen. Snelle afhandeling! Zover heel tevreden, verder nog geen ervaring met Scildon.
We moesten afsluiten Via vertegenwoordiger , tussenpersoon, die niets toevoegt, geen uitleg, geen vragen… alleen direct n rekening sturen waarbij m’n naam verkeerd genoteerd was echt heel slordig
Na een foutieve ingave duurde het vervolgens lang om dit weer gewijzigd te krijgen.
Wij moesten 6 weken eerder premie betalen dan dat de hypotheek gepasseerd was.
De medische anamnese is een gedrocht van een website en de aanvraag morst 5 x op en neer
Duidelijk site snelle afhandeling
Zeer eenvoudige procedure en snelle doorlooptijd.
Aanvraag was helder, de vragenlijsten uitgebreid maar met redelijke vragen en het proces was snel afgehandeld.
het medisch dossier is invullen kan soms vrij ingewikkeld zijn.
Prima zo
Goede en duidelijke uitleg, Transparant naar waar je voor verzekerd bent.
De aanvraag was snel en makkelijk geregeld
Snelle en goede service
Very easy and user friendly to subscribe and get rolling.
De invulling van de portefeuille liet lang op zich wachten. Blijkbaar hadden jullie het druk…..
Meer tooling inzicht om inhaal jaarruimte te berekenen zou prettig zijn.
Even afwachten wat de resultaten zijn op korte termijn
Geen idee
Scildon insurance is very helpful for my family as a life insurance to support my mortgage.
I had filled out a form to explicitly specify the nominee but I did not hear from Scildon on it for a long time. Multiple follow ups were dont but nobody responded.
Vlotte afhandeling
Via tussen persoon geregeld was prima
snel en vlot geregeld
De vragenlijst is inhoudelijk goed, maar lay-out ziet er nog wat ouderwets uit.
Verder prima afhandeling en snelle reactie na invullen vragenlijst.
online aanzoek verliep gemakkelijk
Na het adviseursgesprek ging alles online, overzichtelijk, snel.
Niet veel het was een prettige makkelijke manier om de verzekering af te sluiten
Goed produkt met veel mogelijkheden (flexibel), lange looptijd mogelijk, past goed op persoonlijke situatie en de verzekerde periode, goed advies.
De aanvraag is via onze tussenpersoon bij henst en lunsen zeer snel tot stand gekomen.
We hebben met zijn 2 een levensverzekering afgesloten. 1 ging vlot, de andere duurde veel langer. Wat mij betreft kan dat beter parallel lopen.
duidelijk en snel
Goede prijs/kwaliteit verhouding levensverzekering
Het invullen van de aanvraag was goed te doen, verliep de acceptatie vlot en was het al met al snel en eenvoudig geregeld.
Goed en duidelijk contact en snelle afwikkeling.
Lagere kosten
Mijn gezondheidszorg verklaring kon ik na de eerste keer niet meer inzien en ik moest contact opnemen reset de klantenservice voor een reset.
Vragenlijst is wel heel uitgebreid. M’n voor wat betreft risicosporten. Tevens vindt er daarna nog een telefonische consultatie plaats. Wellicht is het handiger om alleen het tweede te doen en het digitale formulier te beperken met de vraag of en zo ja welke risicovolle sport wordt bedreven.
Vriendelijke, geduldige, vrijblijvende, persoonlijke aanpak met de mogelijkheid om thuis het medisch onderzoek te ondergaan. Helaas wel een berg met medisch getinte vragen die een heel mensenleven kunnen betreffen, waarop betrokkene in dit geval niet altijd meer een antwoord weet. Verbeter tip: stel aan betrokkene voor om alvast zijn medisch dossier bij de huisarts te lichten, dat helpt enorm bij het beantwoorden van de schier oneindige lijst met vragen.
Soepel en open verlopen
ik krijg veel brieven met actualisaties etc
graag geen post maar alles via de maildocu
Ik kan eigenlijk helemaal niet over u oordelen. Ik ben zoals u aangeeft door de verzekeringsagent bij u aangemeld. Ik krijg informatie en moet 2 formulieren invullen. Het stelt tot nu toe nog niet zoveel voor. U bent snel met reageren. Geeft snel duidelijkheid. Dus dat voelt goed.
Belangrijk voor mij is dat het ook aan het einde goed gaat komen.
Een goed en prettig adviesgesprek met adviseur Caner Akgun
500 keer vragen naar het meedoen met een onderzoek is heeeeel irritant
Ik moet eerst nog iets aan ervaring met jullie meemaken
Heel reele voorwaarden, schappelijke premie.
Niet achteraf nog extra voorwaarden.
Het duurde heel lang voor wij wisten hoe of wat.
De opslag mbt risico voor mijn vrouw slaat wat mij betreft echt nergens op maar aangezien wij toch afhankelijk zijn moesten wij dit wel accepteren.
Eigenlijk heb ik niet zoveel te melden. Ik heb alleen een vragenlijst ingevuld en verder geen direct contact met jullie gehad. Enige puntje is dat wanneer je zoekt in de lijst van medische aandoeningen veel begrippen erg op elkaar lijken. Uiteindelijk heb ik maar gekozen waarvan ik dacht dat dit het meest in de buurt kwam.
Smooth and hassle free process.
Over het algemeen beveel ik geen verzekeringen aan bij familie of vrienden, heeft dus niet zoveel met jullie te maken.
Jullie waren niet de goedkoopste.Wel voor ons de meest aantrekkelijkste
Leuk om te zien hoe jullie motivatie mails sturen tijdens mijn stoppen met roken periode
Goede informatie
Ik heb pas sinds erg kort een verzekering bij u lopen en heb verder nog geen ervaringen met bv klantenservice ed. Wellicht kunt u dit onderzoek over een jaar nogmaals sturen.
Dit heeft niets met de ervaring met scildon van doen. Ik zal hoe dan ook mensen niets aanbevelen betreffende verzekeringen.
Ik ben namelijk wel heel tevreden over Scildon. Maar dat was de vraag niet.
Een 8 is echt een heel mooi cijfer.
Selectie/Aanvraag verliep grotendeels via tussenpersoon
supersnel en eenvoudig en goede prijs kwaliteit verhouding
I like this , it easy and nice
Snelle reacties.
Als je belt neemt er direct iemand op.
Geen standaard brieven meer gebruiken maar de feitelijke afspraken opnemen in de brief, geeft meer vertrouwen
Lang moeten wachten alvorens er een voorstel van verzekering toegestuurd kon worden.
De inhoud van de toegestuurde polis is niet juist. Verzekeringsperiodes met de daarbij behorende premies zijn niet juist.
Correctie hiervan verloopt moeizaam en is tot op heden nog niet gecorrigeerd.
en fijne manier een overlijdingsverzekering af te sluiten
I haven’t really made my research about this company, I just trusted my mortgage advisor.
Ik laat ieder zijn eigen keuze maken omdat ik er te weinig kennis van heb.
een 10 bij de kennismakingsmail? mmm eerst maar wat ervaring met elkaar op doen.
Ik ben net overgestapt naar een produkt van SCILDON, tot nu toe geen problemen, maar weet nog niet veel, nog niet veel ervaring.
Omdat ik goed geholpen ben
We moesten afsluiten Via vertegenwoordiger , tussenpersoon, die niets toevoegt, geen uitleg, geen vragen… alleen direct n rekening sturen waarbij m’n naam verkeerd genoteerd was echt heel slordig
Na een foutieve ingave duurde het vervolgens lang om dit weer gewijzigd te krijgen.
Wij moesten 6 weken eerder premie betalen dan dat de hypotheek gepasseerd was.
De medische anamnese is een gedrocht van een website en de aanvraag morst 5 x op en neer
Duidelijk site snelle afhandeling
Zeer eenvoudige procedure en snelle doorlooptijd.
Aanvraag was helder, de vragenlijsten uitgebreid maar met redelijke vragen en het proces was snel afgehandeld.
Ik was super tevreden met de wijze waarop de aanvraag werd afgehandeld.
snelle service, duidelijke voorwaarden, eenvoudige doch doelmatige gezondheidsverklaring bij ORV.
snelle en duidelijke opvolging. Tarieven passend
Ik ben gewoon tevreden 🙂
-Goedkoop
-Toen ik belde wat de klantenservice gelijk behulpzaam.
Ik voel mij gediscrimineerd doordat ik op basis van mijn diabetes een hogere premie moet betalen. Dat is niet volgens een solidariteits principe.
het is juist wel in orde. als het goed is gaat het om een overlijdensverzekering. dat heeft onze tussenpersoon voor ons geregeld. en al het werk uit handen genomen. we vertrouwen erop dat jullie de beste zijn. verder kan ik niets zeggen. het is vlekkeloos verlopen.
zo gaat het met verzekeringen. zolang je niets hoor is het prima. pas als je de verzekering nodig hebt, dan kun je punten scoren als verzekeraar
Snelle behandeling van de aanvraag en duidelijke informatie
De aanvraag was heel gemakkelijk te verwerken; de informatie uitstekend en een zeer snelle behandeling van de aanvraag.
De aanvraag verliep heel erg soepel en snel
Het gehele proces verliep vlotjes. De dame die mijn gezondheid checkte was vriendelijk en discreet.
Duidelijke uitleg
Snel makkelijk en discreet verzekering afgesloten.
Duidelijke offerte, goed gecommuniceerd en ingeregeld. Bevestiging van de polis gekregen per post
Mijn pensioen adviseur Ten Hag heeft Scildon op de lijst gezet als Mogelijke pensioen uitvoerder, de offerte van Scildon paste het beste bij onze wensen. Tot heden heeft Scildon dit ook waar gemaakt.
geen idee
Het aanbod was zeer positief en de mogelijkheden zijn ruim
Na het adviseursgesprek ging alles online, overzichtelijk, snel.
Niet veel het was een prettige makkelijke manier om de verzekering af te sluiten
Goed produkt met veel mogelijkheden (flexibel), lange looptijd mogelijk, past goed op persoonlijke situatie en de verzekerde periode, goed advies.
De aanvraag is via onze tussenpersoon bij henst en lunsen zeer snel tot stand gekomen.
We hebben met zijn 2 een levensverzekering afgesloten. 1 ging vlot, de andere duurde veel langer. Wat mij betreft kan dat beter parallel lopen.
duidelijk en snel
Goede prijs/kwaliteit verhouding levensverzekering
Improve response time and keep your client informed on status of application
Tot nu toe heb ik alleen ervaring met het aanvragen van een verzekeringsproduct van Scildon. Ik heb nog geen ervaring met facturering, eventuele beroep op de verzekering etc. Het voortraject ( het tot nu toe gevolgde traject) verdient wellicht een hogere waardering dan een 7, want hierover heb ik geen klachten.
Snel en makkelijk geregeld
Nadat ik de medische verklaring heb ingevuld, hoorde ik niets meer. Geen acceptatie of welkom mail, geen polis, alleen werd ineens het geld afgeschreven.
je bent oké als bedrijf
MegbÃzható
Gemakkelijk en snel af te sluiten.
Daarnaast fijn dat er gebeld werd om iets te verifiëren ipv mailen
Snelle afhandeling
I have trust in the person that recommended you to me
de behandeling van mijn aanvraag is vlot en efficient verlopen. Zo wist ik snel wat er van mijn verwacht werd en waar ik aantoe was.
Transparant, vlot en geen gedoe. Zo wil je het hebben.
Gemak en snelheid
Snelle beoordeling
zo doorgaan, minder papier werk betere communicatie met adviseur.
zeer uitgebreide uiteenzetting met goede uitleg
Alles wat jullie betreft prima verlopen! De andere partijen, a.s.r. en aegon waren waardeloos!
Het was volgens mij een simpele procedure die geheel goed is uitgevoerd. Er is meer nodig , voor mij, om een 9 of 10 te geven.
Jullie waren niet de goedkoopste.Wel voor ons de meest aantrekkelijkste
Leuk om te zien hoe jullie motivatie mails sturen tijdens mijn stoppen met roken periode
Goede informatie
Ik heb pas sinds erg kort een verzekering bij u lopen en heb verder nog geen ervaringen met bv klantenservice ed. Wellicht kunt u dit onderzoek over een jaar nogmaals sturen.
Dit heeft niets met de ervaring met scildon van doen. Ik zal hoe dan ook mensen niets aanbevelen betreffende verzekeringen.
Ik ben namelijk wel heel tevreden over Scildon. Maar dat was de vraag niet.
Een 8 is echt een heel mooi cijfer.
Selectie/Aanvraag verliep grotendeels via tussenpersoon
supersnel en eenvoudig en goede prijs kwaliteit verhouding
Klant gericht
Snel rond
Is good
Snelle adequate afhandeling van de aanvraag
Ik was al verzekerd, en betaalde al premie, voordat ik daarover geinformeerd was
Het was eenvoudig de verzekering aan te vragen en daarnaast zijn de premies in vergelijking laag
Heldere uitleg van zaken, een fijn concurrent tarief en snelle service, dat is mijn ervaring met Scildon!
Snelheid, correctheid, prijs, beschikbaarheid van relevante informatie
Alles verloop zeer overzichtelijk en de in te vullen vragenlijsten waren goed te volgen. Enige verbeterpunt is dat wij wat langer moesten wachten totdat we reactie kregen van de tussenpersoon waardoor wij dachten dat de aanvraag niet goed was gegaan.
De vragenlijst bleef maar vastlopen. Ik heb het ruim een week (!!!!) elke dag moeten proberen, via verschillende devices en netwerken tot ik uiteindelijk de hele vragenlijst kon invullen. WAARDELOOS systeem.
Heel gemakkelijk en gebruik vriendelijk
Alles verliep gewoon heel erg soepel, de aanvraag was zo geregeld, no nonsense. Zeker in vergelijking met 2 andere aanbieders waar alles eindeloos lang duurde, was dit een verademing! En ook een betaalbare premie wat erg fijn is.
Goedkoper maken
De offerte zag er goed uit en was goed geregeld
Fijne maatschappij, mooie producten.
Had geld overgemaakt zoals in de brief stond
Bleek mijn geld 2 weken ergens rond te zweven na zelf navraag te hebben gedaan was het terecht.
Goede uitleg van jullie en assurantiekantoor De Eenvoud.
Ik was super tevreden met de wijze waarop de aanvraag werd afgehandeld.
snelle service, duidelijke voorwaarden, eenvoudige doch doelmatige gezondheidsverklaring bij ORV.
snelle en duidelijke opvolging. Tarieven passend
Ik ben gewoon tevreden 🙂
-Goedkoop
-Toen ik belde wat de klantenservice gelijk behulpzaam.
Ik voel mij gediscrimineerd doordat ik op basis van mijn diabetes een hogere premie moet betalen. Dat is niet volgens een solidariteits principe.
het is juist wel in orde. als het goed is gaat het om een overlijdensverzekering. dat heeft onze tussenpersoon voor ons geregeld. en al het werk uit handen genomen. we vertrouwen erop dat jullie de beste zijn. verder kan ik niets zeggen. het is vlekkeloos verlopen.
zo gaat het met verzekeringen. zolang je niets hoor is het prima. pas als je de verzekering nodig hebt, dan kun je punten scoren als verzekeraar
Snel geregeld. Lage premie
Een persoonlijke(re) aanpak.
Makkelijk en snel geregeld
Goede voorwaarden
Voordat ik ga aanbevelen aan vrienden en kennissen, wil ik eerst wel eens zien wat er gebeurd als ik (of mijn partner) de verzekering echt nodig heb. Naar mijn idee proberen maatschappijen altijd alles om onder het betalen uit te komen.
Nog niet voldoende ervaring met Scildon om een hoger cijfer te geven
Wij hebben geen verbeterpunten.
Snelheid en duidelijkheid in afhandelen van de aanvraag voor een ORV. Gunstige voorwaarden en goede ervaringen van onze tussenpersoon gaven het vertrouwen dat we met de juiste partij in zee gaan.
Na de gezondheidsverklaring van mij en mijn man verder geen mail ontvangen dat de verzekering rond is. Maar wel gelijk een afschrijving van de bank. Had graag een bevestigingsmail ontvangen met daarin een aankondiging van de eerste afschrijving. Door de afschrijving van de bank nu wel bevestiging dat het geregeld is.
He ging super snel geregeld
Kan ik op dit moment nog geen antwoord opgeven. Ben net klant.
Snelle offerte, scherp tarief. Eenvoudig aanvraagproces. Thuiskeuring is gemakkelijk en snel. Ook telefonisch contact met Hetty Borst, om kopieën van de keuringsresultaten te ontvangen, was vriendelijk en werd onmiddellijk opgevolgd.
Im a very new customer at Scildon , im very enthusiastic about that 🙂
Prima voor elkaar
werken snel en correct, de ervaring moet natuurlijk leren hoe ze het verder doen.
gewoon goed
Vlotte en duidelijke afhandeling
Improve response time and keep your client informed on status of application
Tot nu toe heb ik alleen ervaring met het aanvragen van een verzekeringsproduct van Scildon. Ik heb nog geen ervaring met facturering, eventuele beroep op de verzekering etc. Het voortraject ( het tot nu toe gevolgde traject) verdient wellicht een hogere waardering dan een 7, want hierover heb ik geen klachten.
Snel en makkelijk geregeld
Nadat ik de medische verklaring heb ingevuld, hoorde ik niets meer. Geen acceptatie of welkom mail, geen polis, alleen werd ineens het geld afgeschreven.
je bent oké als bedrijf
MegbÃzható
Voor t eerst een dergelijke verzekering afgesloten en gezien dat t allemaal wel netjes wordt gecommuniceerd en vastgelegd. Derhalve score van 8 en wellicht als de ervaringen beter zijn t komend jaar zou dit beter kunnen qua score
Gewoon prima product, met een goede adviseur die me alles goed kon uitleggen
Iets aanpassen met lengte en gewicht. Niet iedereen van 1.75m met gewicht 89 kilo komt in de categorie “overgewicht”
Drie maal een aanvraag ontvangen voor het invullen van formulieren, terwijl het toestemmingsformulier voor aanvraag medische gegevens reeds was teruggestuurd. Ook na aangeven dat dit reeds gedaan was twee maal verzoek ontvangen om formulieren in te vullen. De aanvraag voor de levensverzekering duurt nu bijna drie maanden. In tussentijd zou er iets gebeurd kunnen zijn en waren we niet verzekerd. Duurt veel te lang om verzekering af te sluiten.
snel traject en goede service
Snelle en goede afhandeling
Ik heb een acht gegeven omdat pas een maand geleden de verzekering heb afgesloten.
Very Fast Service
provide quicker feedback or act better in case of no response from the treating physician or doctor. in my case, the psychologist had not received a letter or email from you. a lot of time was lost because of this.
pro-actiever marketing bedrijven. Het was niet eenvoudig jullie te vinden.
Ook is Independer een dure adviseur. 195 euro voor een vermelding icm een inschrijf formulier is nogal wat.
Een 8 is een mooi cijfer.
Ik heb toch nog wel wat werk gehad om alle vragen te beantwoorden.
Met name het zoeken naar de naam van de arts die me ooit geopereerd had.
Eerlijke premie en snelle communicatie
Het aanvraagproces was prima maar voor onze financiële situatie waren jullie het beste maar ik kan niet voor vrienden dat bepalen dus ik zou ze altijd naar een adviseur doorverwijzen om dat voor hen persoonlijk te bekijken. Ik vind een ORV ook niet een product wat je echt aanraadt om bij een bepaald bedrijf af te nemen.
Since everything was arranged from the advisor i did not have personal experience with Scildon services. Hopefully i do not need to use my life insurance but the cost is reasonable.
Via de organisatie pensioenkracht is mijn zoektocht en aanvraag begeleid. Ik zou de eigenaar Gert van Unen aan een ieder aanbevelen
De invulling van de portefeuille liet lang op zich wachten. Blijkbaar hadden jullie het druk…..
Meer tooling inzicht om inhaal jaarruimte te berekenen zou prettig zijn.
Tot op heden gaat het allemaal nog niet erg soepel.
Op 30 januari krijg ik eindelijk bericht van een proces dat al in november 2022 is ingezet. Dat kun je toch niet vlot noemen. Vervolgens krijg ik 3x dezelfde mail, ook niet echt wat ik zou verwachten. Dan krijg je een polis met weet ik veel hoeveel pagina’s aan voorwaarden. En tot slot krijg ik over de post een overzicht dat echt alleen maar over kosten gaat. Dat is nu niet iets waar ik echt blij van word.
Klant gericht
Snel rond
Is good
Snelle adequate afhandeling van de aanvraag
Ik was al verzekerd, en betaalde al premie, voordat ik daarover geinformeerd was
Het was eenvoudig de verzekering aan te vragen en daarnaast zijn de premies in vergelijking laag
Eenvoudig, klantvriendelijk aanvraagprocedure.
Gunstige polisvoorwaarden
Reactie geven op gezonden emails’anders dan de standaard omtvangstbevestigng.
Goede communicatie, alles staat helder op paier en is duidelijk.
Proces ging gewoon snel
Duidelijkheid, gemak bij aanvraag. Snelle reactie en goedkeuring.
Eenvoudige en snelle aanmelding met bijna onmiddellijke accepatie.
Aanvraag zeer snel en adequaat behandeld.
De Premie ligt zo’n 35 (!) procent lager dan de premie van mijn oude verzekering.
En dat met een vast uit te keren bedrag ongeacht de looptijd, in tegenstelling tot mijn oude verzekering waarbij de uitkering jaarlijks in waarde zakte.
Omdat 1 van de 2 aanvragers is afgewezen
Vlot geregeld
Wij konden beide in volle overtuiging zeggen dat we kerngezond zijn. Geen alcohol gebruik, geen hard drugs gebruik, geen tabakgebruik, geen medische aandoeningen, geen medicijn gebruik, gezonde leefstijl, veel sporten.
Maar omdat mijn vrouw jaren geleden therapie heeft gehad, en ik dagelijks een joint rook is er 7 jaar van onze verzekertijd afgetrokken en onze premie verdubbeld. Dat vonden wij vrij bizar.
For the record: pure cannabis zonder tabak verlengt je leven, en verkort het niet.
Ik ben zeer tevreden
omdat het via tussenpartij is gegaan
Via Tussenpersoon Gerbert Pennings van Bonnier en Veraa heb ik deze verzekering afgesloten en hij heeft het werk voor mij verricht tegen een geringe vergoeding dus was het erg gemakkelijk!
For the nice review!
Mijn aanvraag bleef lang ‘liggen’. Pas na herhaald vragen van mijn kant kwam er antwoord en werd mijn aanvraag behandeld. Totaal heeft dit meer dan 6 weken geduurd.
Soepel en open verlopen
ik krijg veel brieven met actualisaties etc
graag geen post maar alles via de maildocu
Hoger rendement
Snel geregeld. Lage premie
Een persoonlijke(re) aanpak.
Makkelijk en snel geregeld
Goede voorwaarden
Voordat ik ga aanbevelen aan vrienden en kennissen, wil ik eerst wel eens zien wat er gebeurd als ik (of mijn partner) de verzekering echt nodig heb. Naar mijn idee proberen maatschappijen altijd alles om onder het betalen uit te komen.
Nog niet voldoende ervaring met Scildon om een hoger cijfer te geven
Goedemorgen,
Het was voor mij de eerste keer dat ik deze vorm van verzekering nodig had en had nog nooit van de naam Scildon gehoord. Dus was waarschijnlijk uit mezelf niet bij jullie uitgekomen. Nu was het via de financieel adviseur.
Aanvraag ging vlot en makkelijk. Snel geregeld.
Makkelijk en snel te regelen waardoor als mij iets gebeurd ik het goed geregeld heb voor mij dochtertje
bij het digitaal invullen van een vragenlijst is blijkbaar iets niet goed gegaan. Toen leek het alsof we niets hadden en ingevuld. Bleek later een kleinigheid te zijn.
Het ging makkelijk met invullen, snelle reactie en afhandeling van jullie kant. Het verliep gewoon heel soepel.
Tot dusver goed tevreden over de service wellicht dat in een verder stadium het cijfer hoger word
Premie toch iets lager of uitkering voor deze Premie wat hoger
Goede dienstverlening.
Hielpen vrij snel.
Afsluiten ging snel en goed geregeld
Hele duidelijke en snelle afhandeling, keurig! Dank hiervoor.
Blij dat de aanvraag gedaan is. Blij met het verloop, alleen de communicatie rondom de check bij de doctor had wat duidelijker gekund.
Duidelijke en goed leesbare polis.
De snelheid voor het afsluiten van een verzekering.
Communicatie
Voor advies en afsluiten verwijzen wij je graag naar een onafhankelijke financieel adviseur.