Scildon is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 uur – 17.00 uur. Via Mijn Scildon kun je gebruik maken van onze portalen.
Bij ‘Mijn Dashboard’ kun je je portefeuille-overzicht downloaden en mutaties namens je klant doorvoeren.
Volgens de Wwft ben je verplicht om potentiële klanten (cliëntenonderzoek) te screenen voordat je zaken met ze doet. Het cliëntenonderzoek heeft als doel te achterhalen met wie je zaken doet (ken je klant). Je moet de identiteit van de eindgebruiker kunnen achterhalen en verifiëren.
Reactietermijn is afhankelijk van de aard van je vraag.
Voor vragen over pensioen kun je bellen met ons pensioenteam (035) 625 48 85. Overige vragen:
Scildon heeft drie productteams: een Client Serviceteam ORV en een Client Serviceteam Vermogen en een Client Serviceteam Pensioen. Dit betekent dat er voor ieder product een gespecialiseerd team voor je klaarstaat. Als je ons belt, maak je één keuze om direct met de juiste medewerker in contact te komen.
Onze (desk) accountmanagers kun je voor al onze producten en diensten bellen.
Sales Management
Noord-OostGroningen, Friesland, Drenthe, Overijssel, Gelderland, Flevoland en Utrecht
Noord-WestZuid-Holland en Noord-Holland
Pensioen ZuidRotterdam, Zeeland, Brabant en Limburg
Postbus 4
1200 AA Hilversum
NL44RABO0300785011
Laapersveld 68
1213 VB Hilversum