Scildon maakt echt het verschil

COLLECTIEF PENSIOEN

Voor werkgevers en werknemers is pensioen een zeer belangrijke secundaire arbeidsvoorwaarde. Vaak worden de kosten als ondoorzichtig ervaren en is de communicatie onduidelijk. Scildon Pensioen is een collectief pensioenproduct met duidelijke taal en goed inzicht in de kosten en de te betalen premies. Wij werken alleen met het professioneel en onafhankelijk intermediair. Onze dienstverlening is hier dan ook volledig op ingericht.

Lees verder >

ONTMOET HET TEAM

Een bevlogen team van professionals, met allemaal een eigen expertise, maar er is een passie die ze delen: Pensioen! Leer onze accountmanagers kennen.

Christina
Accountmanager Midden- en Oost-Nederland
Meer over Christina

Jan-Albert
Manager Client Serviceteam Zakelijk
Meer over Jan-Albert
Ilse
Accountmanager Noord-Nederland
Meer over Ilse
Richard
Accountmanager Zuid-Nederland
Meer over Richard

SCILDON BIEDT ONDERSTEUNING


Voor onze adviseurs hebben wij passende PensioenServices ontwikkeld om de communicatie over pensioen makkelijker te maken. Daarnaast bieden wij een kennisbank met heel veel informatie: Scildon Support. 

Informatie PensioenServices

PENSIOENADVISEURS OVER SCILDON PENSIOEN

Onderstaand vindt u interviews met pensioenadviseurs. Zij vertellen over ons pensioenproduct en onze dienstverlening. In deze video’s heeft het product nog zijn oude naam.

Winfried van Kouwen over de accountmanager (pensioencoach) van Scildon.
Remie Aleven over de offerteservice bij Scildon.

Meer video’s


NIEUWS

06-10-2021Persbericht: Scildon introduceert nieuwe lifecycles pensioen

Afgelopen zomer heeft Scildon het nieuwe Scildon Pensioen geïntroduceerd, een beschikbare premieregeling voor het MKB. Zoals eerder aangekondigd komt Scildon nu met nieuwe lifecycles en voert ze…

Lees meer

22-09-2021Nieuwe lifecycles en tarieven Scildon Pensioen

Goed nieuws! Wij hebben het Scildon Pensioen op diverse punten sterk verbeterd. In dit bericht lees je er alles over. Zo is het beheer van de beleggingen in een volledig nieuwe jasje gestoken en…

Lees meer

02-06-2021Persbericht: Scildon richt de focus op vergroting betrokkenheid deelnemers bij hun pensioen

Verzekeraar Scildon introduceert op 31 mei 2021 haar nieuwe Scildon Pensioen. Deze beschikbare premieregeling is specifiek ontworpen voor toepassing in het MKB. Naast flexibiliteit en kostenreductie…

Lees meer

Nieuwsarchief >

NIEUWE LIFECYCLES

Scildon heeft haar lifecycles verbeterd, de kosten verlaagd en tarieven aangescherpt!

Heb jij voor een klant een Prisma Pensioen regeling afgesloten? Deze is omgezet naar Scildon Pensioen. Hierover heb je bericht ontvangen.

DIRECT INLOGGEN OP ONS NIEUWE PORTAAL

WAAROM EEN SCILDON PENSIOEN?

  • Prijswinnend
  • Gemak & up-to-date
  • Online + Offline hulp

STA JE OPEENS TE

HIGHFIVEN MET

WERKGEVERS

AANBEVOLEN DOOR


Veelgestelde vragen

Ik heb mutaties van voor 1 mei. Hoe kan ik mijn terugwerkende kracht mutatie (TWK-mutatie ) doorvoeren?

Wij zijn op 1 mei begonnen met de migratie naar ons nieuwe portaal, hierdoor is het niet mogelijk om TWK-mutaties van vóór 1 mei zelf door te voeren in het nieuwe portaal. Heb je nog mutaties van voor 1 mei stuur deze dan per mail naar pensioenservice@scildon.nl dan zullen wij de mutaties voor je verwerken.

 

De werkgever heeft meerdere mutatiefacturen ontvangen in een korte periode. Voorheen kreeg deze er 1 per maand. Hoe kan dat?

Op dit moment volgt er van elke mutatie die wordt uitgevoerd een mutatiefactuur in plaats van, zoals je van ons gewend bent, 1 keer per maand een verzamelfactuur van alle mutaties van de afgelopen maand. Er wordt aan gewerkt om dit zo snel mogelijk weer op dezelfde manier in te regelen zoals voorheen.

TIP: Wanneer het mogelijk is om alle mutaties uit een bepaalde maand op 1 dag tegelijk te verwerken, dan ontvang je maar 1 mutatiefactuur.

Hoe werkt eHerkenning?

Je wilt inloggen op ons nieuwe portaal Scildon Online Pensioenen door middel van eHerkenning. Wanneer je het nieuwe portaal voor het eerst bezoekt, opent het onderstaande scherm. Hier kies je de mogelijkheid: eHerkenning.

Wanneer je eHerkenning hebt geselecteerd, wordt het volgende scherm geopend. Hier voer je je eigen inloggegevens (naam en wachtwoord) van eHerkenning in.

Het inloggen is gelukt! Selecteer in het scherm de eHerkening serviceprovider. Voor Scildon is dit: We_ID. Na het selecteren van We_ID wordt de landingspagina getoond van Scildon Online Pensioenen.

Alle veelgestelde vragen >


VRAGEN? NEEM CONTACT MET ONS OP

WhatsApp

Tijdelijk niet beschikbaar

Telefoon

Bel 035-625 48 85

Direct persoonlijk contact met een van onze professionals.

E-mailadres

pensioenservice@scildon.nl

Binnen 48 uur reactie.