AdviseurOndernemerParticulierPersbericht

Hoera! Scildon bestaat 40 jaar

4 maart 2024

We vieren dit jaar ons 40-jarig jubileum. Dat doen we het hele jaar door met verschillende acties én een 40-urige feestweek in september. Vandaag is onze jubileumviering van start gegaan met taart op kantoor. Ook lanceren we vandaag officieel onze nieuwe merkbelofte ‘Zo simpel kan het zijn’. Onze CEO Pauline Derkman-Oosterom is simpelweg trots: “Wij durven andere keuzes te maken dan onze concurrenten. En ik ben ervan overtuigd dat dat onze grootste kracht is. Al 40 jaar lang.”

Persoonlijke verzekeraar

We zijn op 1 maart 1984 begonnen als levensverzekeraar. Eerst onder de naam Legal & General Nederland, en sinds 2017 bekend als Scildon. Wist je dat we met een aantal advieskantoren al 40 jaar samenwerken? Daar zijn we natuurlijk ontzettend trots op.

De markt verandert steeds en daar blijven we ook op inspelen. Pauline zegt daarover: “We kiezen er heel bewust voor om de persoonlijke verzekeraar te zijn. Nu en in de toekomst. Waar veel organisaties bijvoorbeeld kiezen voor alleen digitaal contact, investeren wij in telefonisch én digitaal contact.”

Scildon. Zo simpel kan het zijn
Dat is onze nieuwe merkbelofte. Hiermee willen we het verschil maken voor onze klanten en de adviseurs waar we mee samenwerken. Daarom werken wij aan producten en voorwaarden die gewoon simpel zijn. Ook is het jubileum een mooi moment om Scildon een nieuwe uitstraling te geven. Dat doen we met een opgefrist logo, een nieuwe huisstijl én binnenkort ook een nieuwe website. Alles om zaken simpeler én persoonlijker te maken.

Daarnaast blijven we onze verzekeringen alleen aanbieden via financieel adviseurs. Pauline: “Het persoonlijke advies van adviseurs is enorm belangrijk voor onze klanten. Het is mensenwerk. Zo simpel kan het zijn.”   

En nu… Op naar nog vele jaren met mooie samenwerkingen!

Terug naar overzicht