Scildon maakt echt het verschil

Heb je een klacht?

Voor Scildon staat een goede dienstverlening aan haar klanten en financieel adviseurs voorop. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Wij horen dat dan graag van je, zodat wij een oplossing voor je kunnen vinden of ons standpunt in een bepaalde situatie aan je kunnen toelichten.

Je kunt je klacht op verschillende manieren doorgeven. Als je je klacht schriftelijk doorgeeft, vermeld dan in elk geval de volgende gegevens:

  • Je naam.
  • Je adres en telefoonnummer.
  • Je polisnummer of deelnamenummer.

1. Per post

Je kunt je klacht sturen naar onderstaand adres.
Scildon t.a.v. Klachtenbehandeling, Postbus 4, 1200 AA Hilversum

2. Per mail

Je kunt je klacht mailen naar servicedesk@scildon.nl

3. Telefonisch

Wil je je klacht telefonisch indienen? Neem dan contact op met onze Service Desk: 035-625 48 85. De Service Desk is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 17.30 uur.

Afhandeling
Na ontvangst van je klacht neemt de behandelaar zo snel mogelijk telefonisch contact met je op. Als het kan lossen wij je klacht direct telefonisch op. Lukt dit niet, dan maken wij duidelijke afspraken met  je over het verdere verloop van de klachtafhandeling. In bijna alle gevallen beantwoorden wij je klacht binnen twee weken.

Niet tevreden met het antwoord?
Ben je niet tevreden met de geboden oplossing of ons antwoord, dan kun je binnen drie maanden na de uitspraak van Scildon contact opnemen met het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Het Kifid neemt geen klachten in behandeling van financieel adviseurs. Deze kunnen hun klacht voorleggen aan de rechter.

Gaat het om een verzekering in het kader van de Pensioenwet, dan kunnen werkgevers terecht bij de civiele rechter. Als werknemer kun je behalve bij het Kifid ook terecht bij de Ombudsman Pensioenen wanneer het gaat om de uitvoering (de uitleg) van het pensioenreglement.