Scildon maakt echt het verschil

 

 

Scildon doet uitsluitend zaken via het intermediaire kanaal. Wij hebben 100% gekozen voor de adviseur. Hierin zijn we uniek! Geen duale bediening, we gaan niet om de adviseur heen, we geloven in het adviestraject van de adviseur. Hierop zijn wij ook goed ingericht met onze portalen, producten én persoonlijke aandacht voor de adviseur. Onze medewerkers zijn stuk voor stuk professionals die weten wat er in de markt speelt en hoe dat zich vertaalt naar de adviespraktijk van de adviseur.

Zaken doen met Scildon stelt de adviseur in staat zijn adviespraktijk optimaal vorm te geven. Je kunt je volledig richten op het advies en niet op het papierwerk. Scildon heeft een goedwerkend online pensioenadministratiesysteem, waarin mutaties snel worden verwerkt. Zo zijn werkgever en werknemer altijd op de hoogte van de laatste wijzigingen. Hierdoor kun jij je, als adviseur, volledig richten op het advies.

Als extra service hebben wij speciaal voor de adviseur de PensioenServices en Scildon Support ontwikkeld. Op Scildon Support vind je alle flyers, brochures en video’s over het Scildon Pensioen.

De PensioenServices zijn diensten die wij hebben ontwikkeld om de adviseur op verschillende momenten te ondersteunen. Lees alles over de pensioenservices hier.

We zijn gesprekspartner op niveau, partner in business. Kennen wij elkaar nog niet? Dan nodigen wij je graag uit voor een kop koffie bij ons op kantoor. Neem daarvoor direct contact op met één van onze accountmanagers.

ONZE PRODUCTPIJLERS

OVERLIJDENSRISICO

  • Volledig digitaal
  • Scherpe premie
  • Hoge acceptatiegraad

VERMOGENSOPBOUW

  • Duurzaam beleggen
  • Beste fondsbeheerders
  • Ruim fondsenaabod

(COLLECTIEF) PENSIOEN

  • Goed presterende lifecycles
  • Simpel online beheer
  • Persoonlijke aandacht