Onlangs ontvingen we van onafhankelijk onderzoeksbureau MWM2 de resultaten van ons Klanttevredenheidsonderzoek Particulier. Dit onderzoek wordt jaarlijks gehouden onder klanten die recent contact met ons hebben gehad. We zijn trots op de resultaten!
Doel ruimschoots behaald
In 2021 was onze NPS +26. Ook al een fraaie score. Maar we zijn nu uitgekomen op +42, een ongekend goed resultaat! Dit betekent dat het aantal klanten dat ons aanbeveelt enorm groeit. Bovendien ging ons gemiddelde rapportcijfer omhoog van 8,1 naar 8,3.
Wat valt op
Wat springt er nu echt uit bij Scildon, volgens onze klant:
Een belangrijke indicator voor het meten van klanttevredenheid is de NPS. NPS staat voor Net Promotor Score en geeft antwoord op de vraag in hoeverre een klant Scildon zou aanbevelen bij familie, vrienden of bekenden. De NPS wordt berekend door het percentage criticasters (score 0-6) af te halen van het percentage promotors (score 9-10). Bij Scildon is dit 51% (promotors) min 9% (criticasters), dus 42%. Dit staat voor een NPS van +42.